Také patříte k milovníkům pokojových rostlin a chtěli byste je pěstovat a nabízet lidem v přímém prodeji? Můžete to pochopitelně uskutečnit prostřednictvím kamenné prodejny a o dekorativní rostliny do bytu je stále zájem, takže si jistě získáte své zákazníky, ovšem jistou možností je i prodej přes Internet. Nabídnete lidem více platebních metod, například bankovním převodem či v hotovosti, podobně, jako kdyby nakupovali u vás v květinářství. Zároveň budou moci využít přepravních společností, které jim rostliny dovezou až domů.
Přeprava rostlin dnes probíhá celkem běžně, přepravují se i na velké vzdálenosti dokonce rostliny akvarijní, a tak s vhodně zvoleným balicím a výplňovým materiálem to nebude žádný problém. Chce to však dát lidem na vědomí, že prodej rostlin nabízíte i s dopravou, a k tomu bude zapotřebí třech základních věcí:
Webové stránky – v první řadě bude zapotřebí nechat vytvořit, nejlépe od profesionálů, funkční e-shop, aby byl poutavý i co se týče vzhledu a nabízel ke stažení či prohlížení velmi kvalitní fotografie z vámi nabízené rostlinné říše. E-shopem to však nekončí, ale teprve začíná.
SEO – SEO potřebujete k tomu, aby vás internetové vyhledávače za prvé objevily a za druhé umístily někam co nejvíce dopředu mezi vaší konkurenci. Ta sice není příliš vysoká, ale přesto se vyplatí toto nepodcenit, protože se vám pak zákazníci vyhnou a budou nakupovat jinde.
Propagace – z místa se nehnete i bez reklamy. Ta je důležitá pro oslovení co největšího počtu potenciálních zájemců, a ty najdete zejména na Internetu, a ve velkém počtu i na sociálních sítích. Takže například vhodně zvolená TikToková PPC reklama anebo další PPC reklama pro Pinterest dokáže zabrat a přitáhnout k vám desítky, možná stovky lidí, kteří takovéto služby poptávají. A vězte, že třeba takový nádherně vzrostlý Ficus benjamina anebo Fatsia japonica mluví za vše.